If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
Хахахха колега ти уби коня с тази тема !!! ХАхахах
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
Пробии контролното табло със бургия 2мм, да изтече ако има течност и дава на късо някъде, тогава прекъсвача със сигурност ще се вдигне, поне до 6500 ще иде, гаранция.......втора ръка контролно табло струва към 300 лв, не си струва......
ПиЕс - другата опция е да си вземеш нов прекъсвач......но виж кой тип е за твоя двигател, има до 6к, 7к, 7500, над 8000 е опасно, може да ти превърти прекъсвача......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
Прекъсвача се включва на 4.500об,/муден е/дали някаква течност има вътре която вече за нищо не става или проблема е електрически,дали с ново или втора употреба контролно табло ще се оправи
Колега с това обяснение дето си го дал относно проблема си ми оправи настроението за целия ден,смял съм се сам пред компа.Има търсачка.Майката му е четене.Но за да те улесня,повечето колеги ще те пратят на стенд,защото причините са няколко,и понеже най-вероятно не чуваш прекъсвач,а просто колата не вдига повече от 4500 об.,сменяш дебитомер и си готов,но крайната дума ще кажат майсторите като идеш на стенд.
Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
точно така се чува
---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:13 ----------
Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
на втора скорост 100км.
---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 13:17 ----------
Би ли описал как звучи прекъсвача и примерно на някоя от скоростите на колко километра се включва прекъсвача.
И Като не знаеш недей да украсяваш работите с течности и разни такива просто попитай защо прекъсвача ти е еди къде си.
Първо трябва да видиш дали не свети лампата на инжекциона и да си сигурен че това което чуваш и се случва е наистина прекъсвача е не е нещо друго.
Ето как звучи прекъсвача http://vbox7.com/play:b0db549d
Колега с това обяснение дето си го дал относно проблема си ми оправи настроението за целия ден,смял съм се сам пред компа.Има търсачка.Майката му е четене.Но за да те улесня,повечето колеги ще те пратят на стенд,защото причините са няколко,и понеже най-вероятно не чуваш прекъсвач,а просто колата не вдига повече от 4500 об.,сменяш дебитомер и си готов,но крайната дума ще кажат майсторите като идеш на стенд.
Значи щом на втора стигаш 100км и тогава прекъсвача се чува това означава че двигателя си постига оборотите 7200 след което вече няма подаване на запалване.
Проблема може да е в самия оборотомер кабелите или някъде другаде като за начало може да пробваш с друг оборотомер струва 40-60лв(втора употреба) но ако може само да пробваш защото проблема може да не е в него а някъде по веригите.
Аз тази количка я карам една година,още при покупката го забелязах,но човека продавач ме повози и колата върви ,но не показва както трябва.Викам си ще го сменя,но все не стигам до него,сега доиде това време.Други проблеми нямам,според мен е от контролния уред.
Аз тази количка я карам една година,още при покупката го забелязах,но човека продавач ме повози и колата върви ,но не показва както трябва.Викам си ще го сменя,но все не стигам до него,сега доиде това време.Други проблеми нямам,според мен е от контролния уред.
Сменяй колега.Щом върви както трябва,най-вероятно е от обортомера.
Comment